خرده فروشی ، عمده فروشی ، لجستیک

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

یکی از مواردی که می تواند کسب و کار اینترنتی را موفق کند، ارسال سریع و امن است که مشتری را ترغیب به خرید می کند. در اینترنت تجارت کردن و راه اندازی یک کسب و کار در ابتدا راحت است ولی ماندن در کسب و کار و فروش کردن، شاید کمی سخت باشد. البته در این مطلب به موارد دیگری در کنار ارسال اشاره می کنیم که به اندازه ارسال مهم هستند.

مهم ترین دلایل پایین بودن فروش فروشگاه اینترنتی

قرارندادن شبکه های اجتماعی در سایت

اگر در صفحه سایت فروشگاهی خود شبکه های اجتماعی و یا نظرات و پیشنهادات کاربران خود را قرار ندهید ممکن است مردم نتوانند اعتماد لازم به سایت شما را داشته باشند. حتما تصاویر، فیلم و یا هر نکته ای را که کاربران دیگر در سایت تان قرار دادند، درج کنید.

عدم پشتیبانی

کاربران و یا مشتریانی که وارد یک سایت فروشگاهی می شوند; این انتظار را دارند که خیلی سریع بفهمند که محصول شما چیست و محصول را راحت مشاهده و خریداری کنند. همچنین انتظار یک پاسخ سریع از شما بابت محصولات تان دارند و یا ممکن است بعد از خرید دوباره با شما تماس بگیردند. سایتی موفق است که یک پشتیبانی سریع و خوب داشته باشد.

ارسال محصول

اگر شما در فروشگاه اینترنتی خود گزینه رایگان ارسال محصول را قرار دهید و یا به مشتری اطمینان دهید که یک ارسال امن و سریع با یک شرکت معتبر دارید، مطمئن باشید که فروش بیشتری را خواهید داشت. مردم بیشتر ترغیب خواهند شد که از شما خرید کنند زیرا از رسیدن کالای خود اطمینان دارند.

پایگان از جمله شرکت های لجستیکی است با مراجعه به آن می توانید با اطمینان ارسال محصولات خود را به آن بسپارید.

هفت خان مراحل خرید

یکی از دلایلی که ممکن است که مشتری از خرید خود منصرف شده و سبد خرید خود را خالی بگذارد، همین مراحل پیچیده خرید است. برخی از سایت ها گمان می کنند که اگر ثبت نام پیش خرید را اجباری کنند، موفق تر خواهند بود ولی این کاملا رد شده است. شما به عنوان یک مدیر وب سایت باید بدانید که لازم است گزینه های بیشتری را قرار دهید.

به طور مثال: برای ساده سازی فرآیند خرید ، امکان خرید به صورت مهمان را در سایت خود بگنجانید و از دکمه های ثبت نام و ورود از طریق رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

حاشیه سازی بیش از حد صفحه محصولات

اگر شما هم از کسانی هستید که گمان می کنید هر چه صفحه محصولات شما پرزرق و برق تر باشد افراد زیادی را جذب خود خواهید کرد، باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. کاربر صفحه ای را دوست خواهد داشت که بایک نگاه محصول مورد نظر خود را بیابد و شما هر چه صفحه خود را اینگونه طراحی کنید موفق تر خواهید بود.

  • ۹۷/۰۹/۱۲
  • نیما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی