خرده فروشی ، عمده فروشی ، لجستیک

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

چرا مدیران عامل این برند میلیارد دلاری روزانه ۹۰ دقیقه را به انجام “هیچکاری” اختصاص می دهند

قطعاً همه تمایل دارند با مدیرعامل ملاقات کنند. در کمپانی تولیدکننده عینک های Warby Parker، این امر بدین معنی بود که مدیرعاملان این شرکت، نیل بلومنتال و دیو گیلبوا باید روزانه چندین ساعت را در جلساتی متوالی برگزار می کردند که تعداد این جلسات گاه به ۱۶ جلسه بدون وقفه در روز می رسید.

اخیراً در برنامه رادیویی “موفقیت! چگونه به دستش آوردم.” که به بیزنس اینسایدر تعلق دارد، با این دو مدیرعامل که دو تن از چهار بنیانگذار این برند نیز هستند مصاحبه ای صورت گرفت.

برگزاری چندین جلسه در روز ممکن است در ابتدا پربازده به نظر برسد، اما به گفته ی گیلبوا:
این وضعیت واقعا برای ما وقتی باقی نمی گذاشت که برای جلسات آماده شویم و گاه مجبور بودیم در حالی که در جلسه حضور داشتیم ایمیل هایمان را ارسال کنیم و مجبور بودیم به انجام چند کار همزمان روی بیاوریم که به نفع هیچکس نبود.
برای حل این مشکل، آنها از یکی از عادات جف واینر، مدیرعامل لینکدین استفاده کردند که به آنها گفته بود روزانه ۹۰ دقیقه از زمان خود را بدون برنامه ریزی خالی بگذارند.
بنابراین به دستیارمان گفتیم که باید این کار را انجام بدهیم. این روند برای مدتی جواب داد اما این ۹۰ دقیقه به تدریج با اموری که بطور ناگهانی و پیش بینی نشده رخ می داد پر می شد. اما همیشه تلاش می کنیم که در طول روز زمانی را خالی بگذاریم و بتوانیم به مواردی که پیش رو داریم فکر کنیم و خود را درگیر هیچ کاری نکنیم.
این دو مدیرعامل برای آزاد کردن زمان خود معمولا به این می اندیشند که آیا آنها تنها افرادی هستند که می توانند در جلسات شرکت کنند.

اگر پاسخ منفی باشد، فرد دیگری در جلسه حضور می یابد و سپس گزارش را برای ما ارسال می کند یا در نشستی دو نفره موضوعات را به من یا نیل منتقل می کند و ما زمان بیشتری را برای تفکر در خصوص آینده ی این کمپانی و تدوین استراتژی های کلان تر در اختیار داریم.

  • ۹۷/۰۹/۰۳
  • نیما

نظرات (۱)

خیلی جالب بود.
دعوتی به وبلاگم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی