خرده فروشی ، عمده فروشی ، لجستیک

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

براساس خبری از وال استریت ژورنال، آمازون قصد دارد تبلتی به قیمت ۵۰ دلار برای فصل تعطیلات عرضه کند. در حال حاضر ارزان‌ترین محصول این فروشگاه اینترنتی تبلت آمازون Fire HD 6 است که ۹۹ دلار قیمت دارد.

 

براساس خبری که در وال استریت ژورنال منتشر شده، آمازون می‌خواهد یک تبلت ارزان قیمت ارایه کند.

 

این تبلت بسیار ارزان هم مثل فایر HD 6 نمایشگر ۶ اینچی خواهد داشت. همچنین گفته می‌شود که آمازون مدل‌های ۸ و ۱۰ اینچی از این محصول را هم عرضه خواهد کرد.

برای اینکه آمازون قیمت تبلت فایر را پایین بیاورد، بعضی از مراحل توسعه و ساخت آن را به شرکت‌های چینی و تایوانی واگذار کرده است. بدیهی است که این دستگاه قطعات سخت‌افزاری پایین‌رده و ارزان قیمت خواهد داشت که شامل یک بلندگوی مونو هم می‌شود.

تلاش آمازون برای ورود به بازار دستگاه‌های ارزان قیمت قدمی منطقی برای این شرکت به حساب می‌آید. زیرا این فروشگاه بزرگ اینترنتی نتوانست خود را به عنوان تولیدکننده‌ی گجت های بالارده در بازار جا بیاندازد. گوشی Fire آمازون در بازار با شکست مواجه شد و اخیرا به دنبال این شکست، اعضای پروژه‌ی ناموفق گوشی هوشمند فایر اخراج شدند.

 

منبع: WSJ

  • ۹۸/۰۸/۱۴
  • نیما

نظرات (۱)

سلام عالی بود ممنون از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی