همه ما می دانیم که کاستکو مکان شگفت انگیزی برای صرفه جویی در هزینه است البته اگر عضو آن باشید. اما کسانی که نمیتوانند هزینه عضویت سالانه را پرداخت کنند تکلیفشان چیست؟ به نظر می رسد که کاستکو با دادن خدمات میخواهد کسانی را هم که عضو آنجا نیستند راضی نگه دارد. بیایید نگاهی به این خدمات بیاندازیم:

1. خرید دارو و استفاده از خدمات پزشکی
افراد بدون عضویت میتوانند از نسخه دکتر و تزریقات، استفاده کنند و همچنین می توانند داروهای تجویزی خود را با قیمت پایین تری از کاستکو تهیه کنند. همچنین، اگر نیاز به واکسیناسیون داشته باشند، می توانند آن را در کاستکو بدون عضویت انجام دهند. دیگر خدمات پزشکی هم در کاستکو با هزینه کمتری ارائه میشود.

2. معاینات بینایی و شنوایی
چه عضو کاستکو باشید یا نباشید، می توانید تماس بگیرید و برای خدمات شنوایی یا بینایی وقت ملاقات بگیرید. اما متأسفانه برای خرید عینک یا سمعک باید عضو شوید، اما برای خرید اینها هم راه حلی وجود دارد که در بخش بعدی بخوانید.

3. استفاده از کارت هدیه کاستکو
اگر می خواهید خرید بزرگی بکنید مثلا یک تلویزیون فلت، را با قیمت پایین تر از کاستکو خریداری کنید، می توانید با استفاده از کارت هدیه این کار را بکنید. افرادی که عضو نیستند قادر به استفاده از این کارت های هدیه در فروشگاه ها و  یا از سایت Costco.com و Costco.ca می باشند. اما، قسمت جالب توجه اینجاست که شما باید از طریق فردی که عضو کاستکو هست کارت هدیه را تهیه کنید.

یک روش آن این است که یک دوست یا یکی از اعضای خانواده‌تان که در کاستکو عضویت دارد یک کارت هدیه نقدی  10 دلاری برای شما بخرد. ممکن است برخی از فروشگاه ها کارت های نقدی 25 دلاری داشته باشند. راه دیگر خرید کارت هدیه کاستکو به صورت آنلاین است. شما می توانید از cash card برای وارد شدن به کاستکو استفاده کنید و بخشی از خرید خود را پرداخت کنید. پس از آن می توانید باقیمانده را نقدی، یا از طریق دبیت کارت پرداخت کنید.
cash cardها در پمپ بنزین های کاستکو  نیز پذیرفته می شوند.

4. خرید مشروبات الکلی
بر طبق Wise Bread: این مورد بستگی به قوانین کشور دارد. اما در چند ایالت فروشندگان نمیتوانند افراد غیر عضو را از خرید نوشیدنی های الکلی منع کنند.
یک کارمند کاستکو تایید می کند که شما می توانید بدون عضویت الکل بخرید، اگر قانون دولتی و سیاست شرکت اجازه دهند، اما وی یادآور می شود که اکثر کارکنان این قانون را نمی دانند و ممکن است برای تایید با مدیریت تماس بگیرند. فقط صبور باشید، و اگر قانون ایالتی به نفع شما باشد، می توانید از حق خود برای خرید مشروب ارزان تر استفاده کنید.
فقط حتما پول نقد، یک کارت اعتباری پذیرفته شده همراه خود داشته باشید، چون این تنها روش قابل قبول برای پرداخت است.

5. صرف غذا در فود کورت
بدون عضویت در بسیاری از شعب کاستکو درسراسر کشور میتوانید یک پیتزا 1.99 دلاری یا یک هات داگ کوچک 1.50 دلاری بخرید. فقط حتما پول نقد به همراه داشته باشید زیرا بیشتر فودکورت ها فقط پول نقد قبول میکنند.