خرده فروشی ، عمده فروشی ، لجستیک

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

اینترنت امروزه در همه ابعاد زندگی ما حضوری بسیار فعال و پررنگ دارد. بسیاری از افراد برای خرید اقلام مورد نیازشان اقدام به خرید آنلاین می‌کنند. فرآیندی که به مانند یک موج در آمریکا آغاز شد و به‌آرامی در سراسر جهان انتشار یافت. در کشورهای توسعه یافته نیز خرید آنلاین به‌صورت تدریجی جایگاه خوبی را پیداکرده است. شاید تصورش سخت باشد که فروش آنلاین در حوزه مبلمان هم می‌تواند موفق باشد. چون معمولا از جمله خریدهایی است که با وسواس و مشاهده از نزدیک صورت می‌گیرد. ولی حضور ایکیا در لیست ده سایت برتر خرید آنلاین نشان دهنده این است که فروش آنلاین مبلمان منزل نیز می‌تواند از مزایایی برخوردار باشد که مشتریان خرید آنلاین را به خرید حضوری ترجیح دهند. به ویژه وقتی که با شناخت از برندهای معتبر، کیفیت مبلمان مورد نظر برای خریدار تضمین شده و خریدار تنها قرار است در مورد ظاهر، قیمت و دیگر ویژگی‌هایی که در خرید آنلاین به‌خوبی امکان بررسی آن‌ها وجود دارد، تصمیم گیری کند. به مناسبت هفتم آبان روزی که در بسیاری از کشورها به عنوان روز اینترنت گرامی‌ داشته می‌شود، به معرفی ده فروشگاه اینترنتی برتر در سال 2018 پرداخته‌ایم؛ در ادامه با ما همراه باشید.

1.Amazon.com

 

«آمازون» معروف‌ترین وب‌سایت فروش آنلاین است که برای هر کشور به‌صورت جداگانه سفارشی‌سازی شده است. از آمازون هند تا آمازون استرالیا، همه‌چیز برای مصرف‌کننده در دسترس است. درواقع، آمازون رقیب اصلی همه پورتال‌های خرید آنلاین در همه جای دنیا محسوب می‌شود. بنابراین، آمازون تاکنون به‌خوبی رشد و توسعه‌یافته و از همه مشتریانش سود زیادی به دست آورده است.


2.Ebay.com

 

«ای‌بی» فرای فروش اینترنتی محصولات خود یک ایده جالب را عملی نمود. در این سایت هم‌زمان نه‌تنها فروشندگان بزرگ و صاحب برند می‌توانند از این سایت برای فروش محصولات بلکه همه اشخاص نیز می‌توانند وسیله‌های خود را برای فروش بگذارند. بنابراین در برخی موارد می‌توان چیزهای جالب و عجیبی در سایت یافت که اشخاص مختلف از سراسر جهان برای فروش گذاشته‌اند.


3.Walmart

 

تعجب نکنید بله، «والمارت» نیز وبسایت خرید آنلاین دارد. والمارت یکی از بزرگترین شرکت‌های خرده‌فروشی‌ است و گسترده‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای موادغذایی را در جهان دارد. در واقع، همه محصولات موجودش در «والمارت آنلاین» نیز در دسترس است. آغاز به کار والمارت آنلاین سبب شد که دیگر نیاز نباشد خریداران در صف‌های طولانی والمارت منتظر بمانند و همه اقلام مورد نیازشان دیگر با تنها با یک کلیک در دسترسشان خواهد بود.


4.Alibaba.com

 

سایت «علی‌بابا» همچنین یکی از پورتال‌های محبوب خرید آنلاین است و به شما اجازه می‌دهد تعداد زیادی از محصولات را خریداری کنید. این وب‌سایت بسیار محبوب طی این سال‌ها به‌طور گسترده‌ای مورداستفاده قرارگرفته و شهرت فراوانی به دست آورده است. سایت علی بابا محصولات بسیار متنوعی حتی درزمینهٔ بیولوژی و کشاورزی و مواد شیمیایی دارد و همه‌چیز در مقصد مورد نظر خریدار به او تحویل داده می‌شود. سفارش‌گذاری و فرآیند خرید آنلاین از علی بابا بسیار ساده و کاربرپسند است.


5.Target.com

 

در ابتدا قرار بود «تارگت» یک پورتال خرید آنلاین در آمریکا باشد، اما در حال حاضر محصولاتش در سراسر جهان عرضه می‌شود. این سایت تعداد زیادی از محصولات را به فروش می‌رساند و در میان مردم نیز محبوب است. تعداد زیادی از مردم وفادار به این سایت هستند و از هیچ جای دیگری خرید نمی‌کنند. یکی از دلایل مهم موفقیت تارگت همین افراد وفادار هستند.


6. Bestbuy.com                                      

 

همان‌طور که از نام «بست بای» (بهترین خرید) پیداست، این یک سایت بسیار مفید است. زیرا قیمت‌ها را در سراسر وب مقایسه می‌کند و سپس فهرست‌های ارزان‌قیمت را برای شما ارائه می‌دهد. این سایت مناسب کسانی است که مهمترین معیارشان در خرید، بحث قیمت است. در این سایت همه‌چیز از لباس‌ تا لوازم جانبی یافت می‌شود از این رو مشتریان با طیف گسترده‌ای از انتخاب روبرو می‌شوند.


7. Flipkart.com

 

«فلیپ کارت» یک وب‌سایت هندی است که در ابتدا به‌عنوان یک فروشگاه کتاب کوچک فعالیت خود را آغاز نمود و به‌تدریج به جایگاه خوبی در سراسر جهان رسید. در حال حاضر این سایت در محدوده آسیا بسیار محبوب است و تعداد زیادی از مردم از اینجا خریداری می‌کنند. فلیپ کارت در آینده می‌تواند یک رقیب جدی برای دیگر سایت‌ها در دنیای تجارت الکترونیک باشد.


8. Shop.com

 

همان‌طور که از نام آن پیداست، همه‌چیز در فروشگاه اینترنتی «شاپ» یافت می‌شود. این‌ سایت دارای یک ایده شگفت‌انگیز است که به مشتری این امکان را می‌دهد که چیزهایی را باقیمت 1 دلار خریداری کند. خریدار تنها کاری که باید انجام دهد این است که یک دلار پرداخت کند و اگر هیچ‌کس دیگری آن را برای محصول مورد نظر نپردازد، این محصول با یک دلار برای اوست. بنابراین در فروشگاه اینترنتی شاپ شانس خرید محصولات با نرخ بسیار ارزان برای همه مردم وجود دارد.


9.Groupon.com

 

«گروپ آن» یک وب‌سایت پر از تخفیف‌های شگفت‌انگیز است که به‌موجب آن تعداد زیادی از مردم از این وب‌سایت بازدید می‌کنند. در این سایت تخفیف‌ها به‌صورت گروهی ارائه می‌شود تا حدی که قیمت‌ها به کمتر از نصف کاهش پیدا می‌کنند. بنابراین اگر مشتری بخواهد چیزی بخرد و به دنبال تخفیف گروهی باشد گروپ آن قطعاً پاسخ اوست.


10.Ikea.com

 

این سایت متعلق به فروشگاه‌های ایکیاست که تمام مواردی که در فروشگاه می‌بینید در سایت نیز وجود دارد. این شرکت به خاطر طراحی‌های مدرن خود برای انواع لوازم‌خانگی و مبلمان شناخته‌شده و مبلمان آن اغلب با یک سادگی سازگار با محیط‌زیست همراه است. ایکیا یک گروه صنعتی چند ملیتی است که اقدام به طراحی و فروش لوازم منزل از قبیل تختخواب و میز و صندلی و مبلمان آماده مونتاژ کرده است. این سایت یکی از معروف‌ترین فروشگاه‌های آنلاین در سراسر جهان محسوب می‌شود. تعداد زیادی از خریداران مبلمان هر روز این وب‌سایت را چک می‌کنند.


فروشگاه‌ها در ابتدا خریدوفروش مجازی را به‌عنوان یک تهدید برای خود تلقی می‌کردند اما به‌مرور با آشنا شدن با مزیت‌های فروش آنلاین، خود نیز به جرگه فروشگاه‌های آنلاین پیوسته و اجناس خود را هم به‌صورت حضوری و هم به‌صورت آنلاین عرضه می‌نمایند. هر فروشگاه مجازی یا سایتی که بتواند در چار چوب قوانین فروش آنلاین برای مشتریان خود مزایای بیشتری را فراهم آورد، از محبوبیت بیشتری برخوردار خواهد بود. در ایران نیز انواع سایت‌های فروش آنلاین چندسالی است که به فعالیت می‌پردازند و در این مسیر محبوبیت آن فروشگاهی ماندگار خواهد شد که به ارائه خدمات با کیفیت پایبند باشد.


منبع : خوگر



  • ۹۷/۰۸/۱۷
  • نیما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی