خرده فروشی ، عمده فروشی ، لجستیک

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

نزدیک به یک سال پس از آنکه آمازون در دادگاه به اتهام صدور غیرقانونی صورت حساب برای خریدهای درون‌برنامه‌ای غیرمجاز گناه‌کار شناخته شد، خبردار شده‌ایم که این شرکت تصمیم گرفته تقاضای تجدیدنظر خود را پس بگیرد و برای بازپرداخت هزینه‌ها به کاربران، شرایط را مهیا کند.

هزینه‌های خریدهای درون‌برنامه‌ای به دلیل خریدهایی بوجود آمده بود که کودکان هنگام بازی با اپ‌های مجانی انجام داده بودند. در سال ۲۰۱۶، یک قاضی فدرال تشخیص داد که آمازون نتوانسته به شکلی شفاف به والدین آگاهی دهد که اپ‌های مجانی ممکن است خریدهای درون‌برنامه‌ای داشته باشند و اخطارها و رمزعبورهای لازم را برای جلوگیری از خریدهای ناخواسته را به کار نگرفته است. کمیسیون تجارت فدرال تخمین زده است که ظرف سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶، از همین طریق حدود ۷۰ میلیون‌دلار خسارت به والدین وارد شده است.

گفته می‌شود که شرکت آمازون به زودی برنامه بازپرداخت خسارت‌ها را آغاز می‌کند. در ماه میلادی نوامبر، تلاش آمازون برای بازپرداخت این خسارت‌ها در قالب کارت‌های هدیه توسط دادگاه رد شد، بنابراین انتظار داریم این شرکت به مشتریان آسیب دیده به شکل مستقیم پول پرداخت کند.

  • ۹۸/۰۸/۰۳
  • نیما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی