برای مشتریان کارت معرفی و دعوتنامه بفرستید
برای این کار به نرم افزارها و سایت هایی مانند میلرلایت نیاز پیدا می کنید. به وسیله میلرلایت می توانید به تعداد زیادی از مشتریانتان در لحظه دسترسی پیدا کنید و ایمیل ارسال کنید.
با ارسال کارت معرفی و دعوت به عمده فروشی اینترنتی تان، به مشتریان خود این علامت را می دهید که به فکر خرید راحت تر و شرایط بهتر آنان هستید.
به کمک فیلم های آموزشی، به مشتریان آموزش دهید
فیلم های کوتاه آموزشی با موضوع اینکه چطور ساده تر از طریق سایت عمده فروشی اینترنتی خرید خود را انجام دهیم با مشتریان به اشتراک بگذارید. این فیلم های آموزشی باید شامل مراحل ثبت نام، خرید، ویرایش اطلاعات، پرداخت و هر چیزی که ممکن است مشتری به آن نیاز داشته باشد، گردد.
این ویدئوها را در سایت و تمام شبکه های اجتماعی کسب و کارتان به اشتراک بگذارید تا مطمئن شوید که مشتریان از نظر کار با سایت به مشکلی برنمی خورند. این کار همچنین به جذب کسانی که تا به حال مشتری شما نبوده اند هم کمک می کند.
با تخفیف های مختص خرید اینترنتی، مشتریان را وسوسه کنید!
پیشنهاد دادن تخفیف های شگفت انگیز که فقط در عمده فروشی اینترنتی قابل استفاده اند و در خرید حضوری و تلفنی اعتبار ندارند، مشتریان را به سمت ثبت نام و خرید از عمده فروشی اینترنتی شما سوق می دهد. می توانید برای تشویق مشتریان ارسال رایگان یا تبلیغات خاص را به خدمات خرید اینترنتی تان اضافه کنید. می توانید خلاق باشید و انواع طرح های جذاب برای مشتریان خودتان را در این کار به کار ببرید.
به وسیله تیم پشتیبانی شرکت، به مشتریان در خرید آنلاین کمک کنید.
تیم فروش یا ارتباط با مشتری تان را برای کمک به مشتریان در انجام عملیات ثبت نام ، خرید، پرداخت و …. آماده کنید. از طرفی تمام تماس های مربوط به خرید و سفارش خود را به خرید از طریق عمده فروشی اینترنتیتان هدایت کنید. این کار تا مدت کمی ممکن است تماس های تیم ارتباط با مشتری را بیشتر کند. اما در بلندمدت کار فروش و ارتباط با مشتری را ساده می کند و تا حد زیادی تماس ها را کم می کند.
با کمک تیم فروش، دسترسی به سابقه خریدها، استفاده از تخفیف ها، چک کردن موجودی کالا و …. را به مشتریان آموزش دهید. شک نکنید مشتریان تان از این نحوه خرید لذت خواهند برد.
رفتار خرید مشتریان را تغییر دهید
برای تغییر رفتار خرید مشتریان خیلی کارها می توانید انجام دهید و آنها را به خرید کردن از عمده فروشی اینترنتی تان ترغیب کنید.
پیشنهاد ارسال رایگان برای خرید بیشتر از مبلغی خاص، مشتریان را به سفارش حجم بیشتر در یک خرید ترغیب می کند. این کار هم برای مشتریان سودآور است، چون هزینه های حمل و نقل اصلا ناچیز نیستند! و البته به نفع شما هم هست.
این تنها یکی از کارهایی است که در جهت ترغیب مشتریان به تغییر رفتار خرید انجام می شود. می توانید به هر نحوی که در کسب و کار خود صلاح می دانید با تغییر رفتار خرید مشتریان، آنها را به سمت خرید بیشتر سوق دهید.
منبع: سانا کامرس
- ۹۷/۰۹/۰۴