خرده فروشی ، عمده فروشی ، لجستیک

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

شرکت آمازون تا این لحظه چند تبلت مختلف را راهی بازار کرده و به نظر می‌رسد که درحال ساخت یک تبلت ۵۰ دلاری است.

 

تبلت ۶ اینچی آمازون قرار است با قیمت ۵۰ دلار به فروش برسد که از ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

 

به‌نظر می‌رسد که آمازون درحال ساخت یک تبلت جدید با قیمت ۵۰ دلار است و به احتمال زیاد این محصول در پاییز امسال راهی بازار خواهد شد. اگر آمازون واقعا این تبلت را با قیمت ۵۰ دلار به فروش برساند، ارزان‌ترین تبلتی خواهد بود که در خانواده محصولات Fire راهی بازار کرده است.
به‌تازگی برخی از مشخصات سخت‌افزاری این محصول هم به‌بیرون درز کرده است. براساس اطلاعاتی که در سایت GFXbench قرار گرفته، تبلت جدید آمازون از یک صفحه نمایش ۶/۷ اینچی با دقت ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل بهره می‌برد و یک چیپ‌ست مدیاتک مدل MT8127 با چهار هسته روی آن قرار دارد. ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی هم از دیگر ویژگی‌های این محصول به حساب می‌آید. همچنین مشخص شده برای تبلت جدید آمازون یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۰/۳ مگاپیکسلی در جلو قرار گرفته است. به احتمال زیاد این تبلت با اندروید ۵.۱ راهی بازار خواهد شد.
با توجه به اطلاعات منتشر شده، این محصول از سخت‌افزار قدرت‌مندی بهره نمی‌برد و احتمال دارد که آمازون آن را با قیمت ۵۰ دلار راهی بازار کند. درکنار منتشر شدن شایعات درباره این تبلت، به نظر می‌رسد که آمازون قصد دارد یک تبلت ۸ و یک تبلت ۱۰ اینچی هم معرفی کند. درحال حاضر اطلاعاتی از این محصولات دردست نیست.

amazon-hd-tablet-2

آمازون در حال حاضر تبلت Fire HD 6‌ را با قیمت ۹۹ دلار به فروش می‌رساند.

منبع: Uber Gizmo


  • ۹۸/۰۸/۱۴
  • نیما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی