خرده فروشی ، عمده فروشی ، لجستیک

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

در این عصر اینترنتی بسیاری از افراد برای خریدهایشان از گجت های الکترونیکی گرفته تا تجهیزات باغبانی به فروشگاه های اینترنتی به ویژه آمازون تکیه می‌کنند.

 

آگهی شغلی جدید آمازون نشان می‌دهد که این شرکت به طور جدی به تحویل غذاهای گرم روی می‌آورد.

 

اما گویا این فروشگاه بزرگ اینترنتی می‌خواهد مرزها را بشکند و از این هم فراتر رود و غذا تحویل دهد. خبری در رویترز منتشر شده که براساس آن، آمازون برای بخش جدید رستوران نیروی کار استخدام می‌کند. این رستوران در سیاتل و نیویورک فعالیت خواهد داشت.

گرچه هنوز مشخص نیست که سرویس جدید چگونه خواهد بود، اما این آگهی نشان می‌دهد که آمازون به دنبال ایجاد رابطه با رستوران‌ها است. احتمالا روزی می‌رسد که می‌توان از طریق این فروشگاه اینترنتی یک مک‌دونالد سفارش داد و درست دم در یک غذای داغ تحویل گرفت.

البته این حرکت جدیدی از سوی آمازون نیست، چرا که در حال حاضر این سرویس به طور آزمایشی در سیاتل (اداره‌ی مرکزی آمازون در این شهر واقع شده است) ارایه می‌شود. اما این آگهی جدید نشان می‌دهد که در آینده‌ای نزدیک این سرویس مناطق بیشتری را پوشش خواهد داد.

آمازون روز به روز بزرگ‌تر می‌شود و قدم‌های بزرگ‌تر و متنوع‌تری در زمینه‌ی فروش اینترنتی و ارایه‌ی سرویس‌های مختلف برمی‌دارد. سرویس AmazonFresh این شرکت برای مدت محدود و به طور آزمایشی سبزیجات و مواد غذایی تازه را تحویل می‌دهد. همچنین اخیرا این شرکت برای تحویل سریع کالاها و بسته‌ها از دوچرخه هم به صورت آزمایشی استفاده می‌کند. از آن گذشته، این فروشگاه بزرگ اینترنتی برای استفاده از پهپادها هم در ارسال و تحویل کالا برنامه‌ریزی کرده است.

آمازون

اگر این شرکت بخواهد سرویس تحویل غذا را راه‌اندازی کند، در این بازار رقیبانی خواهد داشت. «اوبر» (Uber) هم یک شرکت معتبر نسبتا جدید است که می‌تواند غذا را مستقیما به در خانه‌ی مشتریان بیاورد. ساز و کار آن به این صورت است که رستوران غذا را می‌پزد و رانندگان اوبر ترتیب تحویل آن را می‌دهند.

منبع: Reuters

  • ۹۸/۰۸/۱۴
  • نیما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی