خرده فروشی ، عمده فروشی ، لجستیک

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

شاید شما هم شایعاتی در مورد اسپیکر هوشمند اپل شنیده باشید. گفته می‌شود احتمالا اپل ماه آینده در WWDC از این اسپیکر رونمایی می‌کند. آخرین خبری که از این اسپیکر به ما رسیده این است که اپل در حال کار بر صفحه لمسی این محصول است. این اسپیکر با همکاری Beats و دستیار صوتی مجازی Siri ساخته می‌شود.

آمازون که در ساخت اسپیکرهای هوشمند موفقیت خوبی کسب کرده؛ هفته‌ی پیش آمازون اکو شو (Amazon Echo Show) را معرفی کرد. این اسپیکر هوشمند یک نمایشگر ۷ اینچی لمسی و دوربین ۵ مگا پیکسلی دارد. با این اسپیکر می‌توانید با دستگاهی که به اپلیکیشن الکسا مجهز است (مثل Mate 9 هواوی) تماس صوتی بگیرید.

اسپیکر اپل هم احتمالا صفجه نمایش لمسی و دوربین خواهد داشت. گفته می‌شود قیمت این اسپیکر بالاتر از قیمتی باشد که آمازون برای اکو شو (۲۲۹.۹۹  دلار) تعیین کرده است.

باید ببینیم آیا اپل در WWDC امسال که در خرداد ماه برگزار می‌شود از این اسپیکر هوشمند رونمایی می‌کند یا نه. شایعاتی هست که می‌گوید اپل آیفون ۸ را نیز در این کنفرانس رونمایی می‌کند. منتظر اخبار بیشتر از این کنفرانس در دیجی‌کالا مگ باشد.

منبع: phonearena

  • ۹۸/۰۸/۰۲
  • نیما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی