خرده فروشی ، عمده فروشی ، لجستیک

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

همه شواهد حاکی از این هستند که گوگل به شدت در حوزه همکاری برای ساخت بلندگوهای هوشمند همراه با دستیار صوتی فعال شده است. ظاهرا گوگل قصد دارد رقابت با آمازون را از آنچه پیشتر شکل گرفته بود هم شدیدتر کند.

طبق جدیدترین اطلاعاتی که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته شرکت‌های مختلفی امسال بلندگوی هوشمند معرفی می‌کنند که در میان آن‌ها حضور شرکت‌هایی مثل JBL، لنوو، ال‌جی و سونی بیشتر جلب توجه کرده‌اند چون احتمالا صفحه‌‎نمایش خواهند داشت و از دستیار صوتی گوگل استفاده می‌کنند. ظاهرا این بلندگوها تابستان در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

گوگل اطلاعات دقیقی درباره امکانات این بلندگوهای صفحه‌نمایش‌دار در اختیارمان قرار نداده اما در عمل این صفحه‌نمایش نوعی رابط کاربری است که به شکل کامل از قابلیت‌های صوتی بهره می‌برد. دستیار صوتی گوگل اسیستنت می‌تواند بسیاری از قابلیت‌های شناخته شده یک دستیار صوتی را برای کاربر انجام دهد. بهتان تقویم، تصاویر، مسیرها، رسیدها و بسیاری موارد این چنینی را نشان دهد و امکان برگزاری ویدیو کنفرانس را در اختیارتان بگذارد.

به هر حال باید منتظر باشیم تا مجموعه دقیق‌تری از اطلاعات درباره بلندگوی هوشمند جدیدی که گوگل در ساخت آن‌ها همکاری داشته در دسترس‌مان قرار بگیرد اما به نظر می‌رسد امسال شاهد معرفی چندین مدل از بلندگوهای هوشمند دارای صفحه‌نمایش توسط شرکت‌های مهم حوزه تکنولوژی باشیم که از دستیار صوتی گوگل استفاده خواهند کرد.

منبع: The Verge

  • ۹۸/۰۷/۳۰
  • نیما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی